Blog

Home > Mazout > Blog > COVID19 : maatregelen voor uw leveringen

COVID19 : maatregelen voor uw leveringen

Blog

Zoals u al weet, besloot de Nationale Veiligheidsraad op dinsdag 17 maart 2020 de maatregelen te verstrengen om de strijd tegen het coronavirus aan te gaan. In deze context besloot de regering om de essentiële dienstverlening, waaronder energie, te behouden. We kunnen uw leveringen nog steeds laten doorgaan. We voelen ons wel genoodzaakt om onze service aan te passen zodat dit in alle veiligheid gebeurt.

Afstand bewaren met de chauffeur

Verwacht u een levering van mazout ? Maakt u zich zorgen over de risico’s bij het onthaal van de chauffeur voor de bevoorrading ?

Het naleven van de richtlijnen van de persoonlijke hygiëne blijft de beste manier om de verspreiding van het virus tegen te gaan. Wij zijn ons hiervan bewust. Al onze chauffeurs volgen de opgelegde maatregelen van de regering op. We vragen u om deze zo goed mogelijk na te leven door zo weinig mogelijk contact te hebben met de chauffeur voor zowel uw, zijn, als het welzijn van de volgende klanten.

Laten we allen samen een maximum doen om sterk te staan tegenover de epidemie. Onze chauffeurs zullen begrijpen dat uw onthaal minder warm is dan gewoonlijk.

Verkies de vooruitbetaling

Een manier om niet onmiddellijk in contact te komen bij de levering is door te kiezen voor een vooruitbetaling van uw bestelling. Indien dit mogelijk is vragen we u dit na te vragen bij uw leverancier. U zal de gegevens van uw leverancier in uw bevestigingsmail terugvinden.

Verlengde leveringstijden

Er is een forse stijging van de vraag ten gevolge van de actuele situatie. We rekenen op uw geduld en uw begrip indien uw levering wordt vertraagd. Als u tekort komt raden we u aan contact op te nemen met uw leverancier. Onze partners doen het maximum om ze als prioritair te stellen in functie van de beschikbare producten.

Uitzonderlijke voorwaarden

Om ervoor te zorgen dat de organisatie van gegroepeerde aankopen en leveringen vlot verloopt, zullen we de volgende maatregelen toepassen tijdens de volledige periode van opsluiting:

  • een klant die op een levering wacht kan geen nieuwe bestelling plaatsen voor hetzelfde adres;
  • in geval van annulering, kan de leverancier een vaste vergoeding aanrekenen.

U vindt deze uitzonderlijke bepalingen terug in de algemene verkoopsvoorwaarden die van kracht zijn: https://groupasol.be/nl/algemene-verkoopsvoorwaarden/

 

Beperkte klantenservice

Onze gewoonlijke werkstructuur wijzigt eveneens door de opgelegde maatregelen. Onze klantenservice zal hierdoor minder responsief zijn dan anders, zoals telefonisch bijvoorbeeld. Wij vragen u dan ook om eerder contact met ons op te nemen via mail op het emailadres info@groupasol.be en het nummer 04.226.51.75 enkel te contacteren in geval van nood in betrekking tot uw levering.

Wij bedanken u alvast voor het vertrouwen en het begrip.

Zorg goed voor uzelf en de anderen

Het Groupasol team

Dit artikel delen:

12 Comments

  1. Image

    Volledig begrepen

  2. Image

    Ik heb me per telefoon gemeld bij groupasol daar ik nog altijd niets vernomen heb voor de levering van 13/3/20.
    Dan heb ik mij ingeschreven voor de levering van 27/3/20.Wat gaat er nu in feite door,als ik toestemming geef voor 27/3/20 wil ik wel weten wat ik moet doen voor de datum verstrijk voor de laatste bestelling van 27/3/20
    In de hoop een antwoord te ontvangen teken ik, Kai Roger

  3. Image
    Janssen Rudolf28/03/2020 16:24:00

    Wij zijn nog steeds aan het wachten op onze bestelling van 2000 liter van drie weken geleden.

    • Image

      Hallo,
      Uw bevestiging is goedgekeurd. Voor de actie van 13 maart, werd ons meegedeeld dat uw levering een vertraging van 1 tot 2 weken zou oplopen. U kan contact opnemen met uw leverancier om meer informatie hieromtrent te bekomen via het telefoonnummer dat in de bevestigingsmail van uw bestelling vermeld staat.

  4. Image
    Guy Van Laere29/03/2020 12:06:00

    Super ,hoe jullie de regels respecteren

  5. Image

    Beste, wij hebben op 29/02/20 mazout besteld. Vandaag 29/03/20 hebben we nog steeds geen datum gekregen van de leverancier. We hebben echter wel een bevestigingsmail ontvangen, die we perongeluk hebben verwijderd. Dus we kunnen ook geen contact meer opnemen met onze leverancier. We begrijpen dat het druk is, maar onze bestelling dateerde van een maand geleden en wij dreigen echter zonder mazout te vallen. Kan u ons daar bij helpen? De bestelling staat op naam van jimmy lowie, j.f. kennedystraat 29 3668 niel bij as.

  6. Image

    Ok

  7. Image
    Danny Van Haverbeke01/04/2020 13:21:00

    GRAAG DE PRIJS VAN VANDAAG AUB

  8. Image

    Wij hebben mazout besteld begin maart op 19 maart hebben we een sms ontvangen dat ze onze bestelling ontvangen hebben tot nu toe nog steeds geen levering .

    • Image

      Hallo,
      We hebben een bestelling op uw naam ontvangen voor de actie van vrijdag 6 maart. We nemen contact op met uw leverancier zodat hij u zo snel mogelijk kan contacteren. Aarzel zeker niet om ons per e-mail te contacteren: info@groupasol.be

  9. Image

    Pas nu lees ik jullie mail. Een uurtje te laat. Dacht nog een bestelling te kunnen regelen per telefoon.
    Kreeg een Franstalige persoon aan de lijn. Scheen geen Nederlands te kennen. Op mijn vraag of er niemand was die Nederlands sprak antwoordde hij ‘sorry’ en haakte in.
    Waarschijnlijk is dit een vergissing?

    Kan ik alsnog een bestelling plaatsen?

    Bedankt en vriendelijke groet,
    André
    an.dt@hotmail.com

  10. Image

    Beste
    Ik heb alles ingevuld vandaag via jullie site . Kan je mij bevestigen dat het in orde is . Het is voor mijn vader van 85 jaar . De prijs voor 2000 liter 601.72 € . Kan ik dat overschrijven. Ps op welk rekening nr . Bevestig dat via mijn mail.
    Karelazaert@hotmail.com.
    Mvg Karel

    • Image

      Hallo
      Uw bestelling is goed bevestigd!
      De betalingsgegevens worden weergegeven in de orderbevestigingsmail.
      MVG

  11. Image
    André MERENS27/04/2020 16:18:00

    Geachte,
    Ik kreeg geen reactie op mijn inschrijving voor de aankoop van 24/4.

    Moet ik nu opnieuw inschrijven? Ik heb de intentie het volgende te bestellen.
    2000 liter, bij mij in Dorekesveld, 8- en 1500 liter bij schoonbroer, Dorekesveld 6 (Clymans Armand)
    André MERENS
    DOREKESVELD,8
    1853 sTROMBEEK-bEVER
    andre.merens@skynet.be

    • Image

      Beste,
      We vinden geen bestelling voor u voor de aankoop van 24/4. Er is een nieuwe groepsaankoop vandaag. De prijzen zijn beschikbaar om 16u !

  12. Image

    Fijn dat jullie zo te werk gaan, PROFICIAT
    Tot binnenkort op veilige afstand !!!

Geef een reactie